Castiga bani cu FanBox

Ce este Fanbox?

Fanbox este o comunitate online asemanatoare cu Facebook,My Space,Hi5 etc prin care poti sa iti impartasesti pasiunile, preocuparile etc cu o groaza de oameni din intreaga lume!

Spre deosebire de celelalte platforme sociale, Fanbox te plateste pentru activitatea pe care o desfasori aici!

Cum poti castiga bani cu Fanbox?

Sunt mai multe modalitati prin care poti castiga bani :

- poti castiga bani construind bloguri si publicand articole pe acestea

- poti castiga bani publicand anunturi pentru blogurile tale sau ale altor membrii fanbox

- poti castiga bani alegand cuvinte cheie relevante pentru articole scrise de alti membri si acordandu-le note

- poti castiga bani introducand in blogul tau linkuri spre blogurile altor membri

- poti castiga bani investind in publicitate pentru blogurile altor membri

- poti castiga bani oferind produsele sau serviciile tale contra cost

- poti castiga bani invatand pe altii sa castige bani cu fanbox

Fa-ti un cont pe linkul de jos si intra in randul celor care castiga zilnic cu Fan Box!


http://fanbox.com/h1126


Ai doar de castigat!



Cum să Creaţi un Blog FanBox Pentru a Câştiga Bani

Ce este un Blog?

Un blog este un jurnal web folosit pentru a introduce insemnări zilnice, sub forma unui jurnal online, intr-un mod simplu şi dinamic ce permite şi adăugarea de comentarii din partea vizitatorilor.

Denumirea vine de la “weblog” (web log), care inseamnă “jurnal web”.

In acest “jurnal web” personal puteţi scrie orice doriţi: gânduri, opinii, comentarii, amintiri, prezentări de firme sau produse , practic orice vă trece prin cap.

Un blog conţine articole (postări) organizate in categorii şi afișate in ordine cronologică inversă (cele mai recente sunt primele), cele mai vechi fiind arhivate.

Informaţiile din blog sunt actualizate periodic de către “blogger”, proces care se numeşte “blogging”.

Blogul este de asemenea un loc pentru a partaja fotografii, clipuri video şi muzică şi oportunitatea de a verifica ce au partajat alţi utilizatori.

Ce este un Blog FanBox ?

Un blog FanBox este oportunitatea de a câştiga bani online, GRATIS.

Gândiţi-vă la aceasta ca : Pornind de la un blog FanBox este ca şi cum a-ţi incepe propria afacere.Odată ce aţi inceput un blog, aţi deschis un magazin.În cele din urmă veţi umple magazinul cu marfă ( cu postări pe blog).Pentru a atrage câţi mai mulţi clienţi (vizitatori) , trebuie ca magazinul ( respectiv blogul) , să aiba marfă de calitate şi să fie etalată corespunzător. Aspectul general al magazinului (blogului) şi organizarea produselor ( postărilor) , determină şi stimulează decizia de cumpărare (vizitare). Dar pentru moment , să incepem cu crearea primului blog.

Cum creez un Blog?

Există două posibilităţi de a accesa tabloul dvs. de bord (My Dashboard) pentru a crea un blog şi anume:

1. De pe pagina principală faceţi clic pe butonul galben "Produce" ca în imaginea alăturată. 2.De pe paginea principală sau pagina profilului dvs. faceţi clic pe butonul "My Dashboard", aflat in colţul din dreapta,sus.



După ce aţi accesat una dintre posibilităţile de mai sus , veţi fi direcţionat automat către tabloul dvs. de bord.















Faceţi clic din nou pe butonul galben "Produce" , după aceea pe butonul "New Blog". Clic pe eticheta galbenă "Post something here..." şi veţi fi direcţionat către editorul de unde veţi crea primul blog.







Înainte de a alege un nume pentru blogul dvs., ar fi foarte indicat să vă gândiţi despre ce veţi scrie şi ce nişă reprezintă cel mai bine preocuparile dvs. E foarte adevărat că în lumea bloggingului există anumite tendinţe care se păstrează o perioadă mai lungă sau mai scurtă de timp, dar alegerea unei nişe doar pentru că este la modă şi credeţi că va fi uşor de monetizat este o greşeală. Dacă preocupările dvs. nu corespund cu ceea ce scrieţi pe blog, cititorii işi vor da foarte repede seama şi vor renunţa în a vă mai citi blogul.

Alegeţi o temă despre care sunteţi interesat cu adevărat şi despre care vă vedeţi vorbind mult timp de acum înainte. De exemplu blogul dvs. se va numi: "Relaţii, Prietenie şi Iubire".

Revenind la ideea de a vă prezenta blogul ca pe propria afacere , cum într-un magazin nu puteţi etala produse lactate împreună cu detergenţi , băuturi alcoolice cu fructe , ş.a.m.d. , acelaşi principiu este valabil şi pentru blogul creat "Relaţii, Prietenie şi Iubire".Nu puteţi crea postări despre sport, reţete culinare, istorie împreună cu cele despre relaţii , prietenie sau iubire.Deci , primul lucru la care trebuie să vă gîndiţi este organizarea blogurilor.

După ce v-aţi hotărît ce titlu veţi pune blogului dvs., utilizaţi editorul pentru a scrie prima postare.

Dacă doriţi mai mulţi vizitatori pe blogurile dvs. FanBox , atunci trebuie să vă optimizaţi postările.Înainte de a începe să vă explic paşii esenţiali cum să vă optimizaţi postările , trebuie să intelegeţi că optimizarea unei postări FanBox nu este diferită faţă de optimizarea unui site sau a unui blog, pe Google. Algoritmul sistemului de aici este acelaşi ca pe motoarele de căutare.

Optimizarea postării dvs. vă va aduce mai mulţi vizitatori in rezultatele de căutare, şi aceasta va creşte , de asemenea , rata clicurilor pentru anunţurile dvs.

Primul lucru pe care trebuie să-l faceţi este să selectaţi cuvintele cheie direcţionate , care sunt relevante pentru postarea dvs. Apoi trebuie să folosiţi cuvintele cheie direcţionate (tag-uri) in titlul postării, tag-urile H ( H corespunde pentru titlu şi zona tag-urilor H de la H1 la H6) şi apoi in conţinutul dvs. , indicând astfel relevanţa algoritmului in postare.

Tag-ul titlu ( Heading 1) este cel mai important element , primul lucru pe care vizitatorii îl citesc şi primul lucru pe care motoarele de căutare ( Google, Yahoo , MSN) îl vizitează , inclusiv FanBox.





De asemenea , este factorul determinant în cazul în care un utilizator va decide să dea clic pe postarea dvs. sau nu, nu numai că trebuie să folosiţi cuvintele cheie direcţionate , în titlu , dar trebuie să folosiţi şi cuvinte pentru a capta atenţia vizitatorilor , suficient pentru a da clic pe postare şi s-o citească.

Tag-ul titlu ar trebui să fie o descriere captivantă a subiectului principal al postării şi nu trebuie să conţină mai mult de 55 de caractere.

Tag-ul H1 trebuie folosit o singura dată în postarea dvs. În ceea ce priveşte tag-urile H2 - H6 , acestea sunt subtitluri relevante tag-ului titlu (H1).

Este foarte important plasarea cuvintelor cheie direcţionate în structura aceasta , pentru că aşa stabiliţi relevanţa cuvintelor cheie direcţionate , pentru a fi preluate de către algoritmi.

De asemenea , ar trebui să accentuaţi (boldaţi) cuvintele cheie in conţinutul dvs. , astfel faceţi doua lucruri aici , captaţi atenţia cititorilor şi spuneţi algoritmilor ca acele cuvinte accentuate, sunt importante şi relevante postării dvs.

Când creaţi o nouă postare pentru blogul dvs. , primul lucru pe care-l face FanBox dupa ce daţi clic pe butonul "Save" este să vă aducă o fereastră unde veţi adăuga cuvintele cheie ( "search terms" , "keywords" , "tags").









FanBox vă oferă posibilitatea să adăugati doar 6 cuvinte cheie in cele 6 cutii , dar asta nu inseamnă că nu puteti adăuga mai multe cuvinte cheie , relevante postării dvs. Tot ceea ce trebuie să faceţi este ca după ce aţi publicat postarea , să vă intoarceţi şi să adăugaţi cuvinte cheie suplimentare .

Memoraţi , blogurile FanBox pot fi găsite in căutările pe Google , deci păstraţi selecţia de cuvinte cheie relevante pentru subiectul blogului dvs.

După cum observaţi in imaginea de mai sus, aveţi posibilitatea de a adăuga o descriere pentru postarea pe care tocmai vă pregătiţi s-o publicaţi. Dacă doriţi să mai adăugaţi ceva in postare mai tarziu sau pur şi simplu doriţi să verificaţi că totul este in regulă , aveţi opţiunea să salvaţi postarea ca schiţă ( "Save as draft (don't publish)" ).

ATENŢIE : Dacă nu sunteţi proprietarul original al conţinutului , scrieţi întotdeauna sursa de unde v-aţi inspirat.

Exemplu: www.wikipedia.org

După ce v-aţi asigurat că postarea este gata de publicare, clic pe butonul "Publish".

Timpul alocat publicării unei postări este de 24 h , dar depinde foarte mult de conţinutul acesteia.

Persoane interesate